Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 8:58, 16 Kwi 2008 |
|
|
notatki na egzamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 9:08, 16 Kwi 2008 |
|
|
ALKOHOLIZM RODZICÓW A FUNKCJONOWANIE DZIECKA
1.Cel badania
Celem jest zbadanie zależności międzylkoholizmem rodziców a funkcjonowaniem dziecka.
2. Problem badawczy
- analiza funkcjonowania dziecka
- określenie alkoholizmu rodziców
- wykrycie związku między alkoholizmem rodziców a funkcjonowaniem dziecka
3. Główny problem badawczy
Czy alkoholizm rodziców wpływa na funkcjonowanie dziecka?
4. Główna hipoteza badawcza
Alkoholizm rodziców a funkcjonowanie dziecka
5. Problemy szczegółowe
1. Czy warunki mieszkaniowe wpływają na funkcjonowanie dziecka?
1. Warunki mieszkaniowe wpływaja na funkcjonowanie dziecka
2. Czy alkoholizm rodziców wpływana funkcjonowanie dziecka?
2. Alkoholizm rodziców wpływana funkcjonowanie dziecka
3. Czy miejsce zamieszkania wpływana funkcjonowanie dziecka?
3. Miejsce zamieszkania wpływa na funkcjonowanie dziecka
4. Czy alkoholizm rodziców ma wpływ na osiągnięcia szkole dziecka?
4. Alkoholizm rodziców ma wpływ na osiągnięcia szkolen dziecka
5. Czy funkcjonowanie dziecka w grupie równieśniczej jest zalezne od jego sytuacji w domu?
5. Funkcjonowanie dziecka w grupie równieśniczej jest zalezne od jego sytuacji w domu
6. Czy alkoholizm rodziców ma wpływ na brak zaufania do ludzi ze strony dziecka?
6. Alkoholizm rodziców ma wpływ na brak zaufania do ludzi ze strony dziecka
7. Czy bezrobocie rodziców ma wpływ na funkcjonowanie dziecka?
7. Bezrobocie rodziców ma wpływ na funkcjonowanie dziecka
8. Czy alkoholizm rodziców wpływa na kłopoty dziecka w szkole?
8. Alkoholizm rodziców wpływa na kłopoty dziecka w szkole
9. Czy postawy rodzicielskie mają jakiś wpływ na funkcjonowanie dziecka?
9. Postawy rodzicielskie maja wpływ na funkcjonowanie dziecka
10. Czy struktura rodziny ma wpływ na funkcjonowanie dziecka?
10. Struktura rodziny ma wpływ na funkcjonowanie dziecka
6. Okreslenie zmiennych
- niezlaeżna X - alkohlizm rodziców
- zalezna Y - funkcjonowanie w grupie równieśniczej
- pośrednicząca P - pozycja społeczna. struktura rodziny, postawy rodzicielskie, bezrobocie, miejsce zamieszkania
7. Wskaźniki
- dla zmiennej niezależnej - sytuacja finansowarodziny, miejsce zamieszkania
- dla zmiennej zależnej - zachowanie sie w różńych sytuacjach społecznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 9:24, 16 Kwi 2008 |
|
|
POZYCJA SOCJOMETRYCZNA DZIECKA A SPOŁECZNE FUNKCJONOWANIE W GRUPIE RÓWIEŚNICZEJ
1. Cel badań
Celem jest zbadanie zalezności miezy socjometryczną pozycja dziecka a jego społecznym funkcjonowaniem w grupie rówieśniczej.
2. Problem badawczy
- okreslenie pozycji socjometrycznej dziecka
- analiza społecznego funkcjonowania w grupie rówieśniczej
- wykrycie związku miedzy socjometryczną pozycją dziecka a jego społecznych funkcjonowanie w grupie rówiesniczej
3. Główny problem badawczy
Czy pozycja socjometryczna dziecka wpływa na jego społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej?
4. Główna hipoteza badawcza
Pozycja socjometryczna dziecka i jego społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
5. Problemy szczegółowe
1. Czy pozycja społeczna rodziców wpływa na pozycje socjometryczną dziecka w grupie?
1. pozycja społeczna rodziców wpływa na pozycje socjometryczną dziecka w grupie
2. Czy okreslona pozycja socjometryczna np. bycie "gwiazdą" lub "odrzuconym" ma wpływna społeczne funkcjonowanie w grupe rówiesniczej?
2. okreslona pozycja socjometryczna np. bycie "gwiazdą" lub "odrzuconym" ma wpływna społeczne funkcjonowanie w grupe rówiesniczej
3. Czy bycie "gwiazdą" sprawia że funkcjonowanie społeczne dziecka w grupie rówiesniczej staje sie łatwiejsze?
3. bycie "gwiazdą" sprawia że funkcjonowanie społeczne dziecka w grupie rówiesniczej staje sie łatwiejsze
4. Czy pozytywna pozycja socjometryczna korzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej?
4. pozytywna pozycja socjometryczna korzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
5. czy negatywna pozycja socjometryczna niekorzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie dziecka w grupie rówiesniczej?
5. negatywna pozycja socjometryczna niekorzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie dziecka w grupie rówiesniczej
6. Czy pozytywna ekspansywność jednostki w grupie wpływa korzystnie na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej?
6. pozytywna ekspansywność jednostki w grupie wpływa korzystnie na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej
7. czy negatywna ekspansywność w grupie niekorzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej?
7. negatywna ekspansywność w grupie niekorzystnie wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
8. czy ekspansywność grupy wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej?
8. ekspansywność grupy wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej
9. czy spoistość grupy wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej?
9. spoistość grupy wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
10. czy zmiana pozycji socjometrycznej wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej?
10. zmiana pozycji socjometrycznej wpływa na społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej
6. Określenie zmiennych
- niezalezna X - pozycja socjometryczna
- zależna Y - społeczne funkcjonowanie w grupie rówiesniczej
- pośrednicząca P - pozycja społeczna rodziców, pozytywna pozycja socjometryczna, bycie "gwiazdą" lub "odrzuconym", negatywna pozycja socjometryczna, pozytywna ekspansywność jednostki, negatywna ekspansywność jednostki, ekspansywność grupy, spoistość grupy
7. Wskaźniki
- dla zmiennej niezależnej - cechy przywódcze, uległość, skłonność do kompromisu, agresywność
- dla zmienne zaleznej - opinia kolegów i koleżanek z grupy rówieśniczej, wzorce wyniesione z domu, zachowanie się w róznych sytuacjach społecznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 9:26, 16 Kwi 2008 |
|
|
mniej więcej tak ma wyglądać to rozpisanie problemu badawczego, tylko nie wiem co z tymi wykresami co ta babka rysowała z tymi róznicami miedzy zależnymi czy to też ma byc...ale jeśli chodzi o reszte to wygląga to tak jak napisałam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anna
Gość
|
Wysłany: Śro 12:38, 16 Kwi 2008 |
|
|
Hej, czy moze mi ktos powiedziec, kiedy jest ten egzamin z metod o ktorej godzinie i jak to w ogole bedzie wygladalo? bo nie bylam na ostatnich wykladach i nic nie wiem
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 16:20, 16 Kwi 2008 |
|
|
nio więc egzamin jest 26 kwietnia czyli w sobote , ma być wykład a potem egzamin chyba dać ma ok godzinki na egzamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anna
Gość
|
Wysłany: Śro 19:25, 16 Kwi 2008 |
|
|
Aha, dzieki
I maja byc tylko te wyklady co wrzuciles, czy cos jeszcze?
i nie wiesz jakie pytania? jaka forma itd?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Śro 20:16, 16 Kwi 2008 |
|
|
hehe jak coś to napisałaś a co do egzaminu to nie wiem jakie da pytania... ja wrzuciłam tylko przykład na jakim można sie wzorować bo jest od Krzywoniowej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anna
Gość
|
Wysłany: Śro 21:11, 16 Kwi 2008 |
|
|
aaa bo ja myslalam ze facetem jestes sorry
a masz moze ostatni wyklad z metod? bo byly 3 nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marti1988
Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gr II :) <SIEWIERZ>
|
Wysłany: Czw 8:54, 17 Kwi 2008 |
|
|
mam mam... ale ona tak wszystko podała że ja nie rozumiem z niego nic jak chcesz wrzuce go na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ana
Gość
|
Wysłany: Czw 10:17, 17 Kwi 2008 |
|
|
Ojj bylabym wdzieczna jakbys je wrzucila
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Użytkownik
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Gr. I
|
Wysłany: Śro 22:52, 23 Kwi 2008 |
|
|
masakra z tymi metodami!!!!! od której strony nie popatrze na te notatki to i tak nic nie wiem!:\ oby w sobote luźno było!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karolina
Użytkownik
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec (gr. VII)
|
Wysłany: Pią 9:09, 25 Kwi 2008 |
|
|
czy to bedzie tylko z tego procesu badawczego? czy jeszcze cos oprócz tego będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MadziaOgrodzieniec1988
Użytkownik
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:48, 25 Kwi 2008 |
|
|
wiecie co czy jest to możliwe żeby zrobiła nam ten egzamin nie miejąc zaliczenia z ćwiczeń??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paati
Użytkownik
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ch grupa 3 :]
|
Wysłany: Pon 15:05, 28 Kwi 2008 |
|
|
hej hej.
czy orientujecie się kiedy będą wyniki na internecie z metod ??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|