Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.zaocznipedagogika.fora.pl Strona Główna
->
Wykłady i ćwiczenia - NOTATKI
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Współpraca
----------------
==== STUDIA SEMESTR III ====
----------------
Materiały,notatki na ćwiczenia i wykłady
Egzaminy i zaliczenia ( SESJA)
Inne sprawy
STUDIA SEMESTR II
----------------
Wykłady i ćwiczenia - NOTATKI
Pedagogika
Ćwiczenia
Studia SEMESTR I
----------------
Pedagogika Sem. I
Darmowe Mp3
Wykłady Sem I
Ćwiczenia Sem I
Po zajęciach :)
----------------
Na każdy temat = Kultura IMPREZY
Zarządzanie forum
----------------
Wasze opinie propozycje i sugestie
Giełda
----------------
Sprzedam - Kupię - Zamienię
REGULAMIN FORUM
----------------
Regulamin
GRUPY
----------------
GR I
GR II
GR III
GR IV
GR V
GR VI
GR VII
GR VIII
GR IX
GR X
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Aurelya
Wysłany: Pon 22:21, 09 Cze 2008
Temat postu:
SUUUUPER!!! Dzięki za te materiały
buźka
kameleonxx1
Wysłany: Pon 19:23, 09 Cze 2008
Temat postu:
Reszta pomocy tutaj ==
>
http://odsiebie.com/pokaz/188810---1144.html
kameleonxx1
Wysłany: Pon 19:13, 09 Cze 2008
Temat postu: Materiały na informatyke
1. UWAGI WSTĘPNE
Podstawową czynnością wykonywaną w programie Microsoft Word jest pisanie tekstu. Czynność ta wydaję się banalna, jednakże w praktyce okazuje się bardziej skomplikowana niż można by przypuszczać. Problemy rozpoczynają się, gdy chcemy odpowiednio ustawić tekst, ponumerować informacje lub dodatkowo narysować tabelkę, czy też wstawić obrazek.
Niestety najczęściej do ustawiania tekstu używa się klawisza SPACE lub też każdorazowo do przejścia do nowej linii klawisza ENTER, co w pewnym stopniu działa, jednakże problem pojawia się w momencie dokonania pewnych zmian, skasowania jakiegoś wyrazu czy zdania. Okazuje się, iż trzeba ponownie przeglądać cały tekst, ponownie go przesuwać, formatować. Jest to wynikiem nieznajomości możliwości oferowanych przez aplikację.
Dlatego też chciałbym podać najważniejsze informacje o poprawnym używaniu tych klawiszy oraz kilka uwag ogólnych:
klawisza
SPACE
używamy jedynie do zrobienia odstępu między kolejnymi wyrazami w zdaniu !!!!
NIGDY NIE UŻYWAMY SPACE DO PRZESUWANIA WYRAZÓW!!!
klawisza
ENTER
używamy w momencie rozpoczęcia pisania nowej myśli, nowego akapitu lub gdy będziemy chcieli uzyskać inny rodzaj wyrównywania tekstu w akapicie, zrobić wcięcie na zdjęcie bądź rysunek, czy też rozpocząć nowy punkt dla wypunktowania lub numerowania.
NIGDY NIE UŻYWAMY ENTERA W ŚRODKU ZDANIA!!!
klawiszem
TAB
robimy typowy akapit (znany ze szkoły podstawowej) lub przechodzimy do następnej komórki tabeli, czy też zmieniamy poziom konspektu numerowanego
pisząc tekst proszę nie oddzielać przecinków, kropek, średników i nawiasów od tekstu (
SPACE
naciskamy po tych znakach z wyjątkiem nawiasu zamykającego), gdyż może to spowodować pozostanie ich na końcu linii co nie wygląda zbyt dobrze
Przykład podania
Sosnowiec, 2008-03-02
Jan Kowalski
ul. Prosta 3/4
11-222 Sosnowiec
Do prowadzącego
Elementy Obsługi Komputera
PODANIE
Proszę o zwolnienie mnie z obowiązku uczęszczania na zajęcia z przedmiotu Informatyka, gdyż posiadana przeze mnie wiedza jest wystarczająca do zaliczenia przedmiotu oraz pozwala na samodzielne wykonywanie dowolnych zadań z wykorzystaniem oprogramowania z pakietu Microsoft Office. Proszę o pozytywne rozpatrzenie niniejszego podania.
Z poważaniem
Jan Kowalski
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin