Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madzik
Gość
|
Wysłany: Śro 21:40, 04 Cze 2008 |
|
|
hejka jesli mogłabyś to wrzuc go tutaj:) inni napewno tez z niego skorzystają . Wielkie dzieki;*
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lena
Gość
|
Wysłany: Śro 22:31, 04 Cze 2008 |
|
|
Jakby co to i mnie wyślijcie na [link widoczny dla zalogowanych]
Z góry Dzięki;*
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka
Gość
|
Wysłany: Czw 1:16, 05 Cze 2008 |
|
|
ja dzis bylam u niej po wpis i najlepsze jest to ze od 1 do 5 grupy nikt z nas nie zdal a ja jej mowie ze skad te wykresy ze tego nie rozumimy to ona mi powiedziala ze to wszystko bylo na ostatnim wykladzie i koniec nio i powiedziala mi ze to chodzilo o te 2 grupy a i ze teraz tez mozna miec notatki i ze bedzie podobne tez do myslenia. Bardzo bardzo prosze kogo kolwiek o wrzucenie tych schematow calych nio i podpisanych oczywiscie co jest co bo moj wyklad konczy sie na jakis kanonach z ktorych zreszta tez nic nie wiem z gory dzieki wielkie
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka
Gość
|
Wysłany: Czw 1:19, 05 Cze 2008 |
|
|
a mam jeszcze takie pytanko do Lilki co to jest to P3 i P4 jak to podpisalas tez jako poczatkowe i koncowe i jeszcze takie czy pomiedzy tymi znakami maja byc szczalki czy cus
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Użytkownik
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Gr. I
|
Wysłany: Czw 3:24, 05 Cze 2008 |
|
|
ona jest pojeb.... wrrrrr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lilka
Użytkownik
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 8:22, 05 Cze 2008 |
|
|
P3 i P4 to też pomiar początkowy i końcowy, żadnych strzałek ani nic między tym nie było. Tak miałam w zeszycie i dlatego tak wpisałam.
później Wam wrzucę ten wykład, jak znajdę chwile na przepisanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:33, 05 Cze 2008 |
|
|
co za ku**** pojebana kobietaaaaaaaaaaaaaaaaaa .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:35, 05 Cze 2008 |
|
|
AHA czyli 2 termin tez mam z głowy i można iść do domu:/ i uczyć się na 3 poprawke nom niech ktoś tutaj wrzuci te wykresy z ostatniego wykładu - prosimy! oco chodziło w tym 2 zadaniu???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kasia
Gość
|
Wysłany: Czw 12:34, 05 Cze 2008 |
|
|
jak my to niby mamy do ku*** zdać~!1!!!!!!!!!!!!!!!!!! KTO TO ROZUMIE NIECH NAM TO TUTAJ WYTŁUMACZY BŁAGAM!
|
|
Powrót do góry |
|
|
lilka
Użytkownik
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 14:37, 05 Cze 2008 |
|
|
WYKłAD 26.04.2008
Eksperymentalna weryfikacja hipotez przyczynowych
1. Kanony J. S. Milla
2. Typy planów (schematów) eksperymentalnych
Kanony Mill'a - podstawy, zasady eksperymentowania
* Kanon jedynej zgodności (J. S. Mill)
A B C ---------------------> a b c
A D E ---------------------> a d e
A F G ---------------------> a f g
-------------------------------------------
A ---------------------> a
(A B C; A D E; A F G - ciąg zdarzeń powtarzających się (przyczyny - zmienne niezależne)
(a b c; a d e; a f g - ciąg zdarzeń wynikających)
* Kanon jedynej różnicy ( J. S. Mill)
A B C ----------> a b c
. B C ----------> . b c
----------------------------------------
. . . A -----------> a
EKSPERYMENT
Eksperyment - to powtarzalny zabieg polegający na planowej zmianie przez badacza jednych czynników w badanej sytuacji przy równoczesnej kontroli innych czynników i podjętych w celu odpowiedzi na pytanie o skutki tej zmiany.
Eksperyment - zabieg manipulowania zmienną niezależną w celu wywołania oczekiwanych zmian zmiennej zależnej.
Podstawą eksperymentowania jest eksperyment klasyczny.
Wszystkie pozostałe schematy to próby przekształcania schematu klasycznego.
KLASYCZNY SCHEMAT EKSPERYMENTALNY:
E - grupa eksperymentalna
K - grupa kontrolna
X - zmienna niezależna
P1 - pomiar początkowy (pretest)
P2 - pomiar końcowy (posttest)
Klasyczny schemat eksperymentalny
E P1 X P2
K P3 P4
zmienna X jest rzeczywistą przyczyną zmiennej Y, gdy
d = (P1-P2) - (P3-P4)
* Schemat bez pretestu
bez grupy kontrolnej
E X P
*Schemat z dwukrotnym pomiarem w jednej grupie
E P1 X P2
*Schemat z powtarzaniem bodźca w jednej grupie
XP1 XP2 XP3 XP4 XP5 XP6 ........
xp1, p3, p5... - działanie; xp2, p4, p6 ... - brak działania)
*Schemat szeregów czasowych
Wariant A:
E P1 P2 P3 X P4 P5
Wariant B:
E P1 P2 P3 X P4 P5
K P1 P2 P3 P4 P4P 6P
*Schemat rotacyjny
E1 XP1 XP2 - XP1 -działanie zmiennej
E2 XP3 XP4 - XP3 -brak działania zmiennej
*Schmeta z grupą kontrolną bez pretestu
E X P1
K . P2
----------------
ja mam tyle z tego wykładu..
pewnie to nie jest zbyt zrozumiałe, ale nic na to nie poradzę - tak mam
Mam nadzieje, że coś Wam to pomoże.
powodzenia
[/quote][/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:29, 05 Cze 2008 |
|
|
no tak dzięki lilka ale czy ktoś t rozumie?? albo moze nam tak zgrubsza wytłumaczyć oco to chodzi?? no napewno ktoś wie piateczki tez były chyba:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka
Gość
|
Wysłany: Czw 15:51, 05 Cze 2008 |
|
|
dzieki Ci wielkie jestes wielka fajnie ze nam pomoglas :* 5 tez byly bo mowila ale tak naprawde to watpie ze osoby ktore dostaly te 5 tez to kumaja...tylko zeby nie wymylila zas czegos innego bo z nia wszystko mozliwe
|
|
Powrót do góry |
|
|
gość
Gość
|
Wysłany: Czw 16:10, 05 Cze 2008 |
|
|
Na szczęście zaliczyłam metody za drugim razem na 3.5.
Do tego eksperymentu zastosowałam:
schemat z 2-krotnym pomiarem w jednej grupie: E P1 X P2
Uzasadniłam to:
możliwością dokonania dwóch pomiarów w jednej grupie, najpierw:
P1 pomiar poziomu agresji
P2 pomiar wpływu metod.... na zachowania agresji.
Nie rozumie tego, ale coś w tym musiało być dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:00, 05 Cze 2008 |
|
|
I tylko tak w skrócie należało napisać?? a oco chodziło w tym 2 i 3 zadaniu????? ;* dzięki;*
|
|
Powrót do góry |
|
|
gość
Gość
|
Wysłany: Czw 23:29, 05 Cze 2008 |
|
|
Ja tak zrobiłam to 1 zadanie(schemat z dwukrotnym pomiarem w jednej grupie), natomiast w 2 przedstawiłam wykaz zmiennych następująco:
-zmienna zależna(wymagająca wyjaśnienia) to poziom agresji uczniów
-zmienna niezależna(za jej pomocą wyjaśniamy zjawisko lub przyczyne/y zmian) to wiedza na temat metod rozwiązywania konfliktów.
-pomiar początkowy to pomiar ogólny poziomu agresji
-pomiar końcowy to pomiar poziomu wiedzy na temat metod rozwiązywania konfliktów.
W 3-problem badawczy sformułowałam:"Od czego zależy poziom agresji?"
Nie wiem co jest w tym dobrze a co źle! Ale ja zaliczyłam na 3.5. Może ktoś inny komu też udało się zaliczyć podzieli się tym jak on to zrobił, dla porównania i pomocy pozostałym?
Ja będę trzymać kciuki za zdających poprawkę i życzę powodzenia!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|