Forum www.zaocznipedagogika.fora.pl Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
metody;/ 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaocznipedagogika.fora.pl Strona Główna -> Pedagogika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Madzik
Gość






PostWysłany: Śro 21:40, 04 Cze 2008  

hejka jesli mogłabyś to wrzuc go tutaj:) inni napewno tez z niego skorzystają . Wielkie dzieki;*
Powrót do góry
Lena
Gość






PostWysłany: Śro 22:31, 04 Cze 2008  

Jakby co to i mnie wyślijcie na [link widoczny dla zalogowanych]
Z góry Dzięki;*
Powrót do góry
ewelinka
Gość






PostWysłany: Czw 1:16, 05 Cze 2008  

ja dzis bylam u niej po wpis i najlepsze jest to ze od 1 do 5 grupy nikt z nas nie zdal Smutny a ja jej mowie ze skad te wykresy ze tego nie rozumimy to ona mi powiedziala ze to wszystko bylo na ostatnim wykladzie i koniec nio i powiedziala mi ze to chodzilo o te 2 grupy a i ze teraz tez mozna miec notatki i ze bedzie podobne tez do myslenia. Bardzo bardzo prosze kogo kolwiek o wrzucenie tych schematow calych nio i podpisanych oczywiscie co jest co bo moj wyklad konczy sie na jakis kanonach z ktorych zreszta tez nic nie wiem Smutny z gory dzieki wielkie
Powrót do góry
ewelinka
Gość






PostWysłany: Czw 1:19, 05 Cze 2008  

a mam jeszcze takie pytanko do Lilki co to jest to P3 i P4 jak to podpisalas tez jako poczatkowe i koncowe i jeszcze takie czy pomiedzy tymi znakami maja byc szczalki czy cus
Powrót do góry
Marcin
Użytkownik



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała Gr. I

PostWysłany: Czw 3:24, 05 Cze 2008  

ona jest pojeb.... wrrrrr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lilka
Użytkownik



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 8:22, 05 Cze 2008  

P3 i P4 to też pomiar początkowy i końcowy, żadnych strzałek ani nic między tym nie było. Tak miałam w zeszycie i dlatego tak wpisałam.
później Wam wrzucę ten wykład, jak znajdę chwile na przepisanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 8:33, 05 Cze 2008  

co za ku**** pojebana kobietaaaaaaaaaaaaaaaaaa .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;|
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 8:35, 05 Cze 2008  

AHA czyli 2 termin tez mam z głowy i można iść do domu:/ i uczyć się na 3 poprawke nom niech ktoś tutaj wrzuci te wykresy z ostatniego wykładu - prosimy! oco chodziło w tym 2 zadaniu???
Powrót do góry
Kasia
Gość






PostWysłany: Czw 12:34, 05 Cze 2008  

jak my to niby mamy do ku*** zdać~!1!!!!!!!!!!!!!!!!!! KTO TO ROZUMIE NIECH NAM TO TUTAJ WYTŁUMACZY BŁAGAM!
Powrót do góry
lilka
Użytkownik



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 14:37, 05 Cze 2008  

WYKłAD 26.04.2008

Eksperymentalna weryfikacja hipotez przyczynowych
1. Kanony J. S. Milla
2. Typy planów (schematów) eksperymentalnych

Kanony Mill'a - podstawy, zasady eksperymentowania

* Kanon jedynej zgodności (J. S. Mill)
A B C ---------------------> a b c
A D E ---------------------> a d e
A F G ---------------------> a f g
-------------------------------------------
A ---------------------> a

(A B C; A D E; A F G - ciąg zdarzeń powtarzających się (przyczyny - zmienne niezależne)
(a b c; a d e; a f g - ciąg zdarzeń wynikających)

* Kanon jedynej różnicy ( J. S. Mill)
A B C ----------> a b c
. B C ----------> . b c
----------------------------------------
. . . A -----------> a



EKSPERYMENT

Eksperyment - to powtarzalny zabieg polegający na planowej zmianie przez badacza jednych czynników w badanej sytuacji przy równoczesnej kontroli innych czynników i podjętych w celu odpowiedzi na pytanie o skutki tej zmiany.

Eksperyment - zabieg manipulowania zmienną niezależną w celu wywołania oczekiwanych zmian zmiennej zależnej.

Podstawą eksperymentowania jest eksperyment klasyczny.
Wszystkie pozostałe schematy to próby przekształcania schematu klasycznego.


KLASYCZNY SCHEMAT EKSPERYMENTALNY:
E - grupa eksperymentalna
K - grupa kontrolna
X - zmienna niezależna
P1 - pomiar początkowy (pretest)
P2 - pomiar końcowy (posttest)

Klasyczny schemat eksperymentalny
E P1 X P2
K P3 P4

zmienna X jest rzeczywistą przyczyną zmiennej Y, gdy
d = (P1-P2) - (P3-P4)


* Schemat bez pretestu
bez grupy kontrolnej
E X P

*Schemat z dwukrotnym pomiarem w jednej grupie
E P1 X P2

*Schemat z powtarzaniem bodźca w jednej grupie
XP1 XP2 XP3 XP4 XP5 XP6 ........
xp1, p3, p5... - działanie; xp2, p4, p6 ... - brak działania)

*Schemat szeregów czasowych
Wariant A:
E P1 P2 P3 X P4 P5

Wariant B:
E P1 P2 P3 X P4 P5
K P1 P2 P3 P4 P4P 6P

*Schemat rotacyjny
E1 XP1 XP2 - XP1 -działanie zmiennej
E2 XP3 XP4 - XP3 -brak działania zmiennej

*Schmeta z grupą kontrolną bez pretestu
E X P1
K . P2


----------------
ja mam tyle z tego wykładu.. Wesoly
pewnie to nie jest zbyt zrozumiałe, ale nic na to nie poradzę - tak mam
Mam nadzieje, że coś Wam to pomoże.
powodzenia

[/quote][/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 15:29, 05 Cze 2008  

no tak dzięki lilka ale czy ktoś t rozumie?? albo moze nam tak zgrubsza wytłumaczyć oco to chodzi?? no napewno ktoś wie piateczki tez były chyba:P
Powrót do góry
ewelinka
Gość






PostWysłany: Czw 15:51, 05 Cze 2008  

dzieki Ci wielkie jestes wielka fajnie ze nam pomoglas :* 5 tez byly bo mowila ale tak naprawde to watpie ze osoby ktore dostaly te 5 tez to kumaja...tylko zeby nie wymylila zas czegos innego bo z nia wszystko mozliwe Zdegustowany Kwasny
Powrót do góry
gość
Gość






PostWysłany: Czw 16:10, 05 Cze 2008  

Na szczęście zaliczyłam metody za drugim razem na 3.5.

Do tego eksperymentu zastosowałam:
schemat z 2-krotnym pomiarem w jednej grupie: E P1 X P2

Uzasadniłam to:
możliwością dokonania dwóch pomiarów w jednej grupie, najpierw:
P1 pomiar poziomu agresji
P2 pomiar wpływu metod.... na zachowania agresji.

Nie rozumie tego, ale coś w tym musiało być dobrze.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 17:00, 05 Cze 2008  

I tylko tak w skrócie należało napisać?? a oco chodziło w tym 2 i 3 zadaniu????? ;* dzięki;*
Powrót do góry
gość
Gość






PostWysłany: Czw 23:29, 05 Cze 2008  

Ja tak zrobiłam to 1 zadanie(schemat z dwukrotnym pomiarem w jednej grupie), natomiast w 2 przedstawiłam wykaz zmiennych następująco:
-zmienna zależna(wymagająca wyjaśnienia) to poziom agresji uczniów
-zmienna niezależna(za jej pomocą wyjaśniamy zjawisko lub przyczyne/y zmian) to wiedza na temat metod rozwiązywania konfliktów.
-pomiar początkowy to pomiar ogólny poziomu agresji
-pomiar końcowy to pomiar poziomu wiedzy na temat metod rozwiązywania konfliktów.
W 3-problem badawczy sformułowałam:"Od czego zależy poziom agresji?"
Nie wiem co jest w tym dobrze a co źle! Ale ja zaliczyłam na 3.5. Może ktoś inny komu też udało się zaliczyć podzieli się tym jak on to zrobił, dla porównania i pomocy pozostałym?
Ja będę trzymać kciuki za zdających poprawkę i życzę powodzenia!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaocznipedagogika.fora.pl Strona Główna -> Pedagogika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin